تعریف و تمجید تونی کروس از استعداد ستاره جوان اسپانیا

تعریف و تمجید تونی کروس از استعداد ستاره جوان اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی- در آستانه دیدار حساس دو تیم اسپانیا و آلمان، تونی کروس، هافبک باتجربه تیم ملی آلمان از لامینه یامال، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا تعریف و تمجید به عمل آورد.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، تیم‌های اسپانیا و آلمان به مصاف همدیگر خواهند رفت. این دیدار تقابل دو تیم مدعی این مسابقات است. هر دو تیم در گروه خود صدرنشین شدند و مقتدرانه از دور گروهی صعود کردند. هر دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی نیز آمادگی خوبی از خود نشان دادند تا برای همدیگر خط و نشانی جدی کشیدند.

در آستانه این مسابقه حساس، تونی کروس، رهبر خط حمله تیم ملی آلمان از ستاره تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، یعنی لامینه یامال تعریف و تمجید به عمل آورد. ستاره باتجربه مانشافت درباره استعداد یامال گفت: «او یک فصل است که در تیم اصلی بارسا بازی می‌کند، با این حال اعتماد به نفس خیلی بالایی دارد. امیدوارم روز جمعه بتوانیم به خوبی او را مهار کنیم.»

کروس و یامال، دو ستاره شاخص یورو 2024 بوده‌اند. تونی کروس با بازگشتش به تیم ملی آلمان جان تازه‌ای به خط هافبک ژرمن‌ها بخشید و باعث شد این تیم یک بار دیگر به روزهای خوب خود بازگردد. او حالا سعی دارد تا تیمش را به سوی قهرمانی هدایت کند و سپس از دنیای فوتبال خداحافظی کند. یامال هم اولین تورنمنت ملی خود را سپری می‌کند و آینده درخشانی در پیش خواهد داشت. باید دید روز جمعه کدام بازیکن راهی نیمه نهایی می‌شود.

1428