ادعای ایرنا/ تراکتور پیشنهاد 40 میلیارد تومانی علیپور را نپذیرفت

ادعای ایرنا/ تراکتور پیشنهاد 40 میلیارد تومانی علیپور را نپذیرفت

پایگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای یک سایت خبری، مبلغ درخواستی بالای مهاجم سابق پرسپولیس مورد قبول باشگاه تراکتور واقع نشده است.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور با پیراهن پرسپولیس روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت و توانست گل‌های متعددی را برای قرمزها به ثمر برساند. این بازیکن پس از جدایی از پرسپولیس، راهی لیگ پرتغال شد و جمعا به مدت 4 فصل، لژیونر بودن را در تیم‌های ماریتیمو و ژیل ویسنته تجربه کرد.

در بیشتر سال‌های اخیر، علیپور مورد توجه باشگاه سابق خود قرار داشت و بارها شایعه بازگشت او به پرسپولیس مطرح شد؛ اما هر بار بنا به دلایلی این انتقال صورت نگرفت. حالا که قرارداد علیپور با ژیل ویسنته به پایان رسیده و او به بازیکن آزاد تبدیل شده، این روزها بیشتر از هر وقت دیگری احتمال بازگشت او به لیگ ایران مطرح می‌شود و این بازیکن علاوه بر پرسپولیس، زیر ذره‌بین چند تیم لیگ برتری دیگر هم قرار گرفته است.

گویا یکی از باشگاه‌هایی که طی روزهای اخیر مذاکراتی را با علیپور انجام داده، باشگاه تراکتور است. آنطور که خبرگزاری ایرنا مدعی شده، علیپور برای انتقال به تراکتور مبلغ 40 میلیارد تومان را پیشنهاد کرده که با موافقت باشگاه تبریزی رو‌به‌رو نشده است.

علیپور بارها در گفت‌وگوهای خود از علاقه‌اش برای بازگشت به پرسپولیس صحبت کرده اما جالب اینکه او در بازار شایعات، به دو رقیب اصلی قرمزها یعنی استقلال و همچنین تراکتور لینک شده است هر چند که کانالهای نزدیک به پرسپولیس مدعی هستند که اگر قرار به بازگشت این بازیکن به لیگ برتر باشد، او قطعا دوباره پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد.

7474