رفیق فابریک آلوز در آستانه جدایی از تراکتور

رفیق فابریک آلوز در آستانه جدایی از تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - صمیمی ترین دوست ریکاردو آلوز در آستانه جدایی از تراکتور قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، گوستاوو واگنین هافبک ۳۲ ساله برزیلی تراکتوری هاست که دو فصل پیش یکی از خریدهای قربان بردیف برای تی‌تی‌ها بود. بازیکنی که بیشتر در پست هافبک و وینگر برای تیمش به میدان رفت و جزو بازیکنان تاثیرگذار و گلزن تیمش محسوب می‌شد.

گوستاوو در فصل گذشته برای تیمش موفق به ثمر رساندن ۵ گل شد و یک پاس گل هم برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد تا این هافبک برزیلی پس از مهدی عبدی با شش گل زده برای تی‌تی‌ها، همراه با رحمان جعفری دومین گلزن فصل پرشورها باشد.

با این حال با توجه به اتمام قرارداد گوستاوو با تراکتوری‌ها، به نظر می‌رسد مدیران این تیم علاقه چندانی به حفظ این بازیکن خارجی ندارند. در همین راستا واگنین در جدیدترین صحبت های خود که میهمان ویژه برنامه یورو در شبکه ورزش بود، در پاسخ به جواد خیابانی اظهار داشت که برای ادامه حضور در تراکتور علاقه‌مند است اما هنوز هیچ پیشنهادی برای تمدید دریافت نکرده است.

در صورتی که جدایی گوستاوو قطعی شود، از بازیکنان خارجی این تیم فقط ریکاردو آلوز باقی خواهد ماند چرا که میلوش دلتیچ و صفا هادی از تراکتور جدا شده‌اند و حالا گوستاوو واگنین هم در این مسیر قرار دارد تا ریکی، صمیمی ترین دوست خود در تبریز را از دست بدهد.

جالب اینکه هافبک ریزنقش و باتجربه برزیلی پس از کرایووا رومانی و سالرنیتانا ایتالیا، بیشترین بازی خود را برای تراکتور انجام داده و در ۵۸ بازی در تمامی رقابت‌ها برای این تیم در طول دو فصل، موفق به ثمر رساندن ۸ گل و ارسال ۴ پاس گل شده است.

1997