واکنش بازیکن دوپینگی یوونتوس به احتمال بازنشستگی از فوتبال

واکنش بازیکن دوپینگی یوونتوس به احتمال بازنشستگی از فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا هافبک فرانسوی که به خاطر مثبت شدن تست دوپینگش با محرومیتی چهار ساله مواجه شده، هنوز از بازگشت به فوتبال ناامید نیست.

به گزارش فوتبالی، خیلی ها تصور می کنند که پوگبا در این سن و سال و با محرومیت شدید خود باید قید ادامه فوتبال را بزند. البته این بازیکن درخواست فرجام خواهی را داده و امیدوار است که صاحب دقایق بیشتری شود. پوگبا که تماشاگر بازی بلژیک و فرانسه بود، گفت:" خیلی خوشحالم که محبت هواداران را حس می کنم. مدتهاست که وارد چمن نشده ام و این که بشنوم که اسمم را صدا می زنند، خیلی خوشایند است."

وی در مورد بازنشستگی احتمالی خود از فوتبال گفت :"اگر هنوز ویدیویی از من در مورد اعلام ترک فوتبال منتشر نشده به این خاطر است که همچنان فوتبالیست هستم. در این جا ادامه می دهم و مثبت نگر هستم. این فرصت را دارم که علیه چیزی بجنگم که از نظرم بی عدالتی بوده است. ببینم چه می شود. مصاحبه ام را به طور کامل نخواندید. هرگز نگفتم که پوگبا دیگر وجود ندارد. پوگبا این جاست. تا زمانی که خودم بازنشستگی را اعلام نکرده باشم، همچنان حس می کنم که فوتبالیست هستم. به تمرین کردن ادامه می دهم و باید مثبت نگر باشم. زمان زیادی را با خانواده ام سپری می کنم و بزرگ شدن بچه هایم را می بینم. کاری که دوست دارم یعنی فوتبال را انجام نمی دهم اما انگیزه زیادی دارم که برگردم. خودم را مثل بچه ای می دانم که می خواهد بازیکن حرفه ای شود. در حال حاضر همچنان بازیکن یوونتوس هستم و با این تیم قرارداد دارم. هنوز نتوانسته ام با مربی یا مدیر ورزشی صحبتا کنم و سکوت میان ما برقرار است. فکر کنم منتظر حکم فرجام خواهی هستند."

4125