یوونتوس در آستانه فسخ قرارداد هافبک سرشناس

یوونتوس در آستانه فسخ قرارداد هافبک سرشناس

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبای 30 ساله در دو مقطع مختلف در یوونتوس بازی کرده است اما به نظر می رسد که به پایان دوران حضورش در تورین رسیده و وقتش رسیده که قراردادش را با این تیم فسخ کند.

به گزارش فوتبالی، پوگبا بین سالهای 2012 تا 2016 در یوونتوس درخشید و با 105 میلیون یورو راهی یونایتد شد تا به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تا آن زمان تبدیل شود. دوره بعدی حضور پوگبا در یووه بین 2022 تا 2024 بوده است اما به نظر می رسد که به زودی دوران حضورش در بانوی پیر به پایان خواهد رسید.

در حقیقت رومئو آگرستی خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که یوونتوس به زودی خبر فسخ قرارداد پوگبا را اعلام خواهد کرد چرا که همه شواهد حاکی از آن است که به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. 

تست دوپینگ پوگبا در روز 20 آگوست مثبت شد و این بازیکن با محرومیتی چهار ساله مواجه شد.  یووه از رفتار پوگبا در جریان پرونده دوپینگ راضی نیست و با وجود آن که این بازیکن درخواست فرجام خواهی داده و به دنبال لغو محرومیتش است، تورینی ها قصد ادامه همکاری با او را ندارند. پوگبا تا 2026 با یووه قرارداد دارد اما تورینی ها در نظر دارند که قراردادش را هر چه زودتر فسخ کنند. 

4125