۴۸ ساعت فوق جذاب برای تراکتور؛ بمب‌ها در مرحله انفجار!

۴۸ ساعت فوق جذاب برای تراکتور؛ بمب‌ها در مرحله انفجار!

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد فعالیت تراکتور در فصل نقل و انتقالات، شروعی هیجان‌انگیز داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، امروز و فردا اخبار بسیار جذاب نقل و انتقالاتی برای تی‌تی‌ها منتشر خواهد شد تا ۴۸ ساعت مهیج برای طرفداران این تیم پیش بینی شود؛ ۴۸ ساعتی که هواداران این تیم نباید از دست دهند و احتمالاً اولین بمبهای نقل و انتقالات تابستانی در تراکتور منفجر خواهد شد تا بازار رسماً داغ شود مگر اینکه اتفاقی بسیار عجیب و دور از ذهن بیفتد.

امروز چند رسانه خبر از رونمایی از علیرضا بیرانوند با پیراهن تراکتور دادند که این دروازه‌بان فعلاً از سفر ترکیه خود بازنگشته و ممکن است همین عدم بازگشت باعث شود تا نهایتاً این دروازه‌بان فردا به صورت رسمی به عنوان دروازه‌بان تی‌تی‌ها معرفی شود اما در اینکه سنگربان شماره یک تیم ملی در نهایت تا فردا تراکتوری می‌شود، بسیار محتمل است. البته که هنوز صحبتهایی درباره احتمال بازگشت علی بیرو به پرسپولیس مطرح می‌شود که در نوع خود جالب است.

اما تراکتوری‌ها قصد دارند علاوه بر بیرو، از یک بمب دیگر نقل و انتقالاتی خود هم رونمایی کنند تا پس از دستور محمدرضا زنوزی برای رفع تعلیق فعالیتهای این تیم، قرمزهای تبریز با سر و صدای زیادی وارد بازار شوند و به نظر نباید اخبار پیرامون تیم محبوب پرشورها را در ۴۸ ساعت آتی از دست داد.

عکس از مهرورز احمدی

1997