عکس؛ پوگبا و تماشای بازی فرانسه از نزدیک

عکس؛ پوگبا و تماشای بازی فرانسه از نزدیک

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا بازیکن فرانسوی که به خاطر مثبت شدن تست دوپینگش چهار سال از حضور در دنیای فوتبال محروم شده است، به عنوان تماشاگر درون ورزشگاه دوسلدورف آرنا حضور داشت و بازی تیم ملی فرانسه را مقابل تیم ملی بلژیک از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2024، تیم ملی فرانسه و تیم ملی بلژیک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. یکی از تماشاگر های ویژه این بازی، پل پوگبا بود. پوگبا در رقابت های یورو 2020 در ترکیب تیم ملی فرانسه حضور داشت. او حالا به خاطر محرومیت چهار ساله اش نمی تواند تیم ملی فرانسه را همراهی کند. پوگبا یکی از معروف ترین بازیکنان فرانسوی بود و در خط هافبک تیم ملی فرانسه هم عملکرد خوبی داشت.

به نظر می رسد که پل پوگبا در رقابت های یورو 2024 در ورزشگاه هایی که تیم ملی فرانسه در آن ها بازی دارد، حضور پیدا می کند و بازی تیم ملی فرانسه را از نزدیک تماشا می کند. او از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه برای تماشای بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی بلژیک به ورزشگاه دوسلدورف دعوت شده بود.

1470