سردرد آقایی‌پور؛ پیشنهادهای اغواکننده مانع از تصمیم‌گیری!

سردرد آقایی‌پور؛ پیشنهادهای اغواکننده مانع از تصمیم‌گیری!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد آقایی‌پور برای انتخاب بین پیشنهادهای سنگینش نمی‌تواند تصمیم‌گیری کند!

به گزارش فوتبالی، فقر مهاجم در فوتبال ایران و البته کمبود بازیکنان جوان و آینده‌دار باعث شده جواد آقایی‌پور با یک فصل درخشش در استقلال خوزستان، مشتریان پر و پا قرص و دست به نقد زیادی داشته باشد؛ مشتریانی که حاضر به پرداخت هزینه سنگین برای به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

اما انتقال مهاجم گیلانی به هر تیمی علاوه بر خود آقایی‌پور، باید مورد تایید استقلال خوزستان هم قرار گیرد چرا که این بازیکن همچنان تحت قرارداد باشگاه اهوازی است و این یعنی باید مبلغی به عنوان پول رضایت نامه هم به آبی‌های جنوب تعلق بگیرد.

در شرایطی که گفته می‌شد آقایی‌پور با فعال شدن بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری قرارداد خود برای مذاکره نهایی با اورنبورگ به روسیه می‌رود، پیشنهادهای اغواکننده از ایران مانع از این کار شد تا مهاجم ملی‌پوش پای میز مذاکره با استقلال و حتی سپاهان هم بنشیند!

البته مذاکرات آقایی‌پور با استقلالی‌ها که توانسته بودند با پیشنهاد مالی بالای خود مانع از سفر این بازیکن به روسیه شوند هم‌ گویا به جایی نرسیده و گفته می‌شود باشگاه سپاهان مبلغی سرسام آور و نجومی را برای استخدام این مهاجم جوان پیشنهاد داده تا مذاکرات با استقلال هم به سرانجام نرسد.

گفته می‌شود استقلال خوزستان برای اخذ رضایت بازیکن خود مبلغی در حدود ۳۰ میلیارد تومان می‌خواهد که البته بخش قابل توجهی از این مبلغ هم باید نقدی و در ابتدا پرداخت شود و درخواست خود آقایی‌پور هم مبلغی در همان میزان است تا مشخص شود استخدام این بازیکن چه هزینه گزافی خواهد داشت.

علاوه بر اورنبورگ روسیه، سه تیم ایرانی پرسپولیس، استقلال و سپاهان خواهان خرید مهاجم ملی پوش هستند و باید دید آقایی‌پور بالاخره قادر به انتخاب یک پیشنهاد و تصمیم گیری برای عقد قرارداد با یکی از تیم‌های خواهانش خواهد شد یا نه.

1997