۲ شرط استقلال خوزستان برای حضور آقایی پور در استقلال تهران

۲ شرط استقلال خوزستان برای حضور آقایی پور در استقلال تهران

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه استقلال خوزستان در مذاکره با همتایان تهرانی خود برای جذب جواد آقایی پور ۲ درخواست داشته اند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال خوزستان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۸ امتیاز و قرارگیری در رده شانزدهم جدول به کار خود پایان داد. در حالی که استقلال خوزستان در فصل بیست و سوم عملکرد خوبی نداشته اما جواد آقایی پور مهاجم جوان این تیم مورد توجه دو باشگاه مطرح استقلال تهران و پرسپولیس قرار گرفته است و مدیران هر دو باشگاه برای جذب این بازیکن صحبت‌هایی را با مدیران استقلال خوزستان داشته‌اند.

مدیران باشگاه استقلال خوزستان برای صدور رضایت‌نامه آقایی پور برای همتایان تهرانی خود ابتدا درخواست حضور دو بازیکن استقلال تهران به انتخاب سید سیروس پور موسوی را داشته و پس از آن با دریافت مبلغی اجازه خروج این بازیکن را می‌دهند.

مذاکره این دو باشگاه برای جذب آقایی پور ادامه دارد اما تا به امروز یکشنبه ۸ بهمن هیچ توافقی میان طرفین صورت نگرفته است. آقایی پور در هر ۱۵ بازی برای استقلال خوزستان در نیم فصل اول لیگ برتر به میدان رفت و توانست ۳ گل برای این تیم به ثمر برساند که دو گل آن مربوط به دیدار با پرسپولیس بود که با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

7474