نتیجه مذاکره با چشمی برای تمدید؛ اولین جلسه بی‌نتیجه بود

نتیجه مذاکره با چشمی برای تمدید؛ اولین جلسه بی‌نتیجه بود

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا جلسه اول مذاکره باشگاه استقلال با چشمی برای تمدید قرارداد بی‌نتیجه بوده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که در تعطیلات بین دو دوره لیگ برتر به سر می‌بریم تیم‌ها مشغول فعالیت در بازار نقل و انتقالات هستند و برای جذب بازیکنان مد نظرشان تلاش می‌کنند. در واقع تیم‌ها همه ساله در این مقطع سعی می‌کنند با جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف خودشان بپوشانند.

اما یکی دیگر از اهداف و پروژه‌های تیم‌ها در این برهه، تمدید با بازیکنان خودی و حفظ آنهاست. به هر حال بازیکنانِ خوب و باکیفیت در همه تیم‌ها مورد توجه تیم‌های دیگر قرار می‌گیرند و ممکن است با یک پیشنهاد خوب راهی تیم دیگری شوند.

حالا ظاهرا استقلال در تلاش است تا قرارداد روزبه چشمی کاپیتان این تیم را تمدید کند. روزبه از سال 1394 با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست و بعد از پایان قراردادش دوباره برای دو سال در استقلال ماند. او در سال 1400 به تیم ام صلال قطر پیوست و بعد از یک فصل بازی در لیگ ستارگان قطر دوباره به استقلال برگشت.

از آن روز به بعد روزبه در استقلال مانده است و تبدیل به یکی از مهره‌های مهم و کلیدی این تیم شده است. دیروز مدیر برنامه‌های این بازیکن که البته مدیر برنامه های خود نکونام هم هست به دفتر باشگاه استقلال رفته بود تا برای تمدید قرارداد روزبه مذاکره کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مذاکرات خیلی هم خوب پیش نرفته و مدیر برنامه‌های روزبه بدون توافق با مدیران استقلال از باشگاه خارج شده است. البته باید به این نکته توجه کرد که این اتفاقات در فصل نقل و انتقالات طبیعی است و ممکن است توافق در همان جلسات اول مذاکره به دست نیاید.

خبرنگاران و گزارشگران مقابل باشگاه استقلال هم دیروز شاهد ناراحتی مدیربرنامه‌های نکونام و حسینی بودند و حدس زدند ممکن است جلسه درباره چشمی به نتیجه نرسیده باشد. با این حال باید منتظر ماند و دید در جلسات بعدی مذاکره چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

1359