سوال روز/ چرا باشگاه استقلال، تولد کاپیتانش را تبریک نگفت؟

سوال روز/ چرا باشگاه استقلال، تولد کاپیتانش را تبریک نگفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهایی که توافق استقلال با یک دروازه‌بان اروپایی، سوالهای زیادی را برای هواداران این تیم ایجاد کرده، بی‌مهری باشگاه استقلال به کاپیتانش، اتفاق عجیبی است.

به گزارش فوتبالی، اگر چه خبر ممنوع‌الکاری سیدحسین حسینی برای فصل آینده تکذیب شده و طبیعتا او مشکلی برای همکاری با استقلال دارد و یک فصل دیگر هم قرارداد دارد، اما ظاهرا به دلایلی که هنوز از آنها رونمایی نشده است و در باره این دلایل، روایتهای زیادی در فضای مجازی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که کادر فنی کنونی استقلال و حتی مدیران فعلی باشگاه استقلال، علاقه چندانی به همکاری با این بازیکن ندارند. اتفاقی که سه فصل پیش برای وریا غفوری البته از ناحیه مدیریت وقت باشگاه استقلال افتاد، اما چون غفوری یک فصل دیگر قرارداد داشت، در استقلال ماند و در پایان فصل، جام قهرمانی را بالای سر برد.

در شرایطی که دیروز سالگرد تولد کاپیتان استقلال بود و حتی صفحه اینستاگرام فارسی AFC هم تولد سیدحسین را تبریک گفته بود، نه جواد نکونام و نه صفحات رسمی باشگاه استقلال در فضای مجازی، به کاپیتان استقلال تبریک نگفته‌اند.

این اتفاق در حالی رخ داده که پیش از این، سرمربی استقلال و تیم رسانه‌ای این باشگاه، توجه ویژه‌ای به سالگرد تولد بازیکنان این تیم داشتند و حالا، سکوت در قبال حسینی، نمی‌تواند اتفاقی طبیعی و عادی قلمداد شود. از طرف دیگر سکوت جواد نکونام در قبال توافق استقلال با یک دروازه‌بان خارجی که گفته می شود بوسنیایی – مقدونیه ای است هم اتفاقی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید که خروجی جلسه ای که گفته می شود بین سیدحسین با مدیران هلدینگ خلیج فارس، قرار است برگزار شود، چه خواهد بود. جلسه‌ای که هنوز معلوم نیست چه زمانی برگزار خواهد شد اما قطعا در این جلسه، تکلیف کاپیتان استقلال برای فصل آینده، تا حد زیادی مشخص خواهد شد. شاید هم اصلا برگزار نشد!

1984