سید حسین حسینی و امیدواری به دربی شماره پنج

سید حسین حسینی و امیدواری به دربی شماره پنج

پایگاه خبری فوتبالی- سید حسین حسینی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پنجمین حضورش در دربی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به عملکرد دروازه‌بان استقلال در 6 بازی آخر تیمش، فرهاد مجیدی تصمیم گرفته از حسینی در بازی حساس مقابل پرسپولیس استفاده کند.

حسینی در 6 بازی اخیر استقلال، 5 کلین‌شیت داشته و فقط جلوی تراکتور نتوانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

او در حالی پنجشنبه شب درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت که در دو دربی قبلی شاهد حضور رشید مظاهری درون دروازه استقلال بود و حالا به مانند مسابقه دو تیم در فصل گذشته در جام حذفی، این بار هم حسینی مرد شماره یک استقلال در دربی خواهد بود.

حسینی تاریخ 4 آبان 96 اولین حضورش در دربی را تجربه کرد. دیداری مربوط به هفته دهم لیگ هفدهم که با برتری پرسپولیس به پایان رسید و علی علیپور تنها گل بازی را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حسینی کرد.

حسینی در لیگ هجدهم در هر دو بازی رفت و برگشت دربی را از روی نیمکت تماشا کرد و سید مهدی رحمتی گلر استقلال در آن دو مسابقه بود.

دومین حضور حسینی مربوط به تنها تقابل آندره‌آ استراماچونی و گابریل کالدرون در فوتبال ایران است که با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

او در بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته درون دروازه تیمش قرار گرفت که آن دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید و بشار رسن اجازه نداد حسینی اولین بردش در دربی را تجربه کند.

حسینی در چهارمین حضورش در دربی بالاخره اولین پیروزی‌اش در این مسابقه را جشن گرفت. بازی دو تیم در نیمه نهایی جام حذفی با تساوی 2-2 به پایان رسید و استقلال در ضربات پنالتی توانست حریفش را شکست دهد.

در ضربات پنالتی، حسینی پنالتی احمد نوراللهی را مهار گرفت و اوساسونا هم که ضربه‌اش را به بیرون زد تا استقلال فینالیست جام حذفی شود.

حالا حسینی امیدوار است پنجشنبه و در پنجمین دربی‌اش بتواند به استقلال برای شکست رقیب سنتی و رسیدن به مرحله بعدی جام حذفی کمک کند و باید دید او می‌تواند دومین بردش در دربی را به دست آورد یا نه.

9697