ادعای جالب عزیزی؛ اگر در گروه‌مان اول نشویم باید درِ فوتبال را تخته کرد!

ادعای جالب عزیزی؛ اگر در گروه‌مان اول نشویم باید درِ فوتبال را تخته کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- خداداد عزیزی اذعان دارد که تیم ملی ایران برای رسیدن به جام جهانی 2026 در بهترین و آسان‌ترین گروه ممکن قرار گرفته‌ است.

به گزارش فوتبالی، سه روز قبل بود که مراسم قرعه‌کشی مرحله سوم و نهایی مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم ملی رقبای خود را شناخت و با تیم‌های قطر، ازبکستان، قرقیزستان، امارات و کره‌شمالی همگروه شد. گروهی که نسبت به دو گروه دیگر حداقل روی کاغذ گروهی آسان‌تر به شمار می‌آید و تیم ملی با قرعه‌ای خوب به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 گام برمی‌دارد.

حالا در واکنش به این قرعه خوب، خداداد عزیزی واکنش جالبی داشته است. عزیزی که مدعی است تیم ملی به جز قطر و ازبکستان می‌تواند به راحتی و با تیم دوم خود از پس امارات، قرقیزستان و کره شمالی بر بیاید هیچ کار سختی در این مرحله نخواهد داشت و باید به عنوان تیم اول به دور حذفی راه پیدا کند.

همچنین او اذعان داشت که اگر چنین اتفاقی نیفتد و تیم ملی نتواند از پس تیم‌هایی در سطح تیم ملی قرقیزستان بربیاید و البته در گروه خود اول نشود باید درِ فوتبال ایران را تخته کرد. این جملات البته احتمالا با استقبال خوبی از سوی کادر فنی تیم ملی و امیر قلعه‌نویی مواجه نخواهد شد. چون کادر فنی را برای صدرنشینی در این گروه تحت فشار قرار خواهد داد.

9098