اتلتیک بیلبائو قصدی برای تخفیف دادن با بارسلونا برای جذب نیکو ویلیامز ندارد

اتلتیک بیلبائو قصدی برای تخفیف دادن با بارسلونا برای جذب نیکو ویلیامز ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اتلتیک بیلبائو برای فروش ستاره جوان خود به هیچ باشگاه تخفیف نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اسپورت اسپانیا انتقال نیکو ویلیامز وینگر موفق تیم ملی فوتبال اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ و باشگاه اتلتیک بیلبائو در فصل گذشته به بارسلونا با توجه به بند فسخ، مالیات و دستمزد بالا بسیار دشوار به نظر می رسد و درخواست های اطرافیان این بازیکن با هر حضور او در بازی های یورو افزایش می یابد و یک نفر هم باید بارسلونا را ترک کند تا باشگاه بتواند او را به خدمت بگیرد در غیر این صورت باشگاه   کاتالانی توانایی پرداخت مبلغ مورد نظر تیم اتلتیک بیلبائو را برای جذب این ستاره جوان ندارد.

باشگاه اتلتیک بیلبائو در حال حاضر هرگز مذاکره برای نیکو ویلیامز را تسهیل نمی کند، مبلغ مورد نظر خود را کاهش نمی دهد و پرداخت قسطی بند فسخ را نیز نمی پذیرد. اگر بارسلونا این ستاره جوان را بخواهد، باید فقط و فقط بند فسخ ۵۸ میلیون یورویی او را به تیم ایالت باسک بپردازد و در شرایط مالی فعلی باشگاه بارسلونا نمی تواند با این روند کنار بیاید مگر با فروشی بزرگ مانند آرائوخو یا رافینیا مبلغ مورد نظر تیم اتلتیک بیلبائو مهیا شود.

نیکو ویلیامز مشتریان دیگری خصوصا از لیگ برتر انگلیس مانند چلسی و لیورپول دارد و در صورتی که تیم بارسلونا نتواند به موقع مبلغ مورد نیاز بند فسخ او را فراهم کند ممکن است این ستاره جوان راهی لیگ برتر انگلیس شود.

۱۰۰۹