رئال مادرید با وجود امباپه، مدعی اول قهرمانی در هر جام است

رئال مادرید با وجود امباپه، مدعی اول قهرمانی در هر جام است

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید می گوید کیلیان امباپه این باشگاه را تبدیل به مدعی اصلی در هر تورنمنتی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، غول اسپانیایی در چند سال اخیر تلاش زیادی کرد تا کیلیان امباپه را به سانتایگو برنابئو بیاورد و بالاخره به آرزوی خود رسیدند و توانستند ستاره پاریسن ژرمن را آن هم به صورت رایگان به خدمت بگیرند. آمدن امباپه به رئال مادرید باعث ایجاد شور و اشتیاق زیادی در بین هواداران این تیم شده و حالا دنی کارواخال ستاره باتجربه لوس بلانکوس درباره آمدن این سوپر استار به پایتخت اسپانیا گفت: "امباپه چیزهای بسیار زیادی به مادرید می دهد و فکر می کنم با پوشیدن پیراهن باشگاه ما و بودن در میان بازیکنان باکیفیت زیادی در رختکن، او ما را دوباره به عنوان مدعی اصلی در هر جامی تبیدل می کند. امیدوارم داستان به همین شکل پیش رود و ما به بردن جام های مختلف ادامه دهیم."

کارواخال و امباپه در حال حاضر به ترتیب در اردوی تیم ملی اسپانیا و فرانسه برای مسابقات یورو 2024 قرار دارند و هر دو کشور موفق شدن راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. حالا اسپانیا در مرحله یک هشتم به مصاف گرجستان خواهد رفت و فرانسه باید با بلژیک بازی کند. 

4416