فاجعه‌ای که لوکاکو در یورو 2024 رقم زده است

فاجعه‌ای که لوکاکو در یورو 2024 رقم زده است

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی بلژیک در سومین بازی خود در دور گروهی رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی اوکراین رفت و در نهایت پس از تساوی بدون گل، تیم ملی بلژیک موفق شد به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله حذفی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، بلژیکی ها در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 قرار است که با تیم ملی فرانسه روبرو شوند. روملو لوکاکو مهاجم تیم ملی بلژیک در این تورنمنت یک آمار عجیب و فاجعه بار را ثبت کرده است.

لوکاکو بازیکنی است که در یورو 2024 بیش از هر بازیکن دیگری موقعیت برای گلزنی داشته است اما او حتی یک گل هم در این رقابت ها به ثمر نرسانده است. در واقع روملو لوکاکو شش موقعیت ایده آل گلزنی داشته است. از سوی دیگر او هفت شوت هم به سمت دروازه حریفان زده است که هیچ کدام از آن ها گل نشده است.

روملو لوکاکو در سال های اخیر همواره انتقاد های زیادی را متحمل شده است. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023 نتوانست دروازه منچسترسیتی را در یک موقعیت ایده آل گلزنی باز کند. لوکاکو در جام جهانی 2022 قطر هم عملکرد بسیار ضعیفی داشت و از عواملی بود که موجب حذف بلژیک شدند. حالا در یورو 2024 هم تا اینجای کار عملکردش چنگی به دل نزده است.

1471