فوق ستاره به تیم ملی دعوت نشد؛ روز تلخ الکس مورگان

فوق ستاره به تیم ملی دعوت نشد؛ روز تلخ الکس مورگان

پایگاه خبری فوتبالی- اِما هیز سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا لیست تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک را اعلام کرد که الکس مورگان در این لیست جایی نداشت.

به گزارش فوتبالی، یک ماه دیگر المپیک ۲۰۲۴ در شهر پاریس فرانسه آغاز می شود. یکی از رشته های حاضر در این مسابقات فوتبال زنان است که با حضور ۱۲ تیم به انجام می رسد.

تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از جمله تیم هایی است که همیشه مدعی عنوان قهرمانی در جام هاست و حالا با مربیگری اِما هیز به فکر قهرمانی در المپیک هم هست.

اما امروز لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌ ملی فوتبال زنان آمریکا منتشر شد که با یک شگفتانه بزرگ همراه بود؛ الکس مورگان به تیم ملی زنان آمریکا دعوت نشد.

الکس مورگان از سال ۲۰۰۸ در همه تورنمنت های فوتبال زنان حضور داشته و المپیک ۲۰۲۴ اولین تورنمنتی است که او حضور نخواهد داشت.

الکس مورگان در اینستاگرام به انتخاب نشدنش به تیم ملی برای المپیک ۲۰۲۴ واکنش نشان داد:

امروز ناامید هستم که فرصت نخواهم داشت که کشورمان را در صحنه المپیک همراهی نمایم. این تیم همیشه در قلب من خواهد بود و هر وقت که لباس ملی را می‌پوشم، احساس افتخار می‌کنم.

من بشدت منتظرم تا این تیم را حمایت کنم و همراه با بقیه کشورمان آن را تشویق کنم.

الکس مورگان ۲۲۴ بازی ملی در کارنامه دارد که ۱۲۳ گل هم به ثمر رسانده است. او یک طلا و یک برنز هم در المپیک دارد و جزو پرافتخارترین بازیکنان آمریکا در المپیک به حساب می آید.

6001