واکنش باشگاه پرسپولیس به جدایی سه بازیکن تاثیرگذار

واکنش باشگاه پرسپولیس به جدایی سه بازیکن تاثیرگذار

پایگاه خبری فوتبالی– ماجرای جدایی سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس و پیوستن آنها به تراکتور، وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش فوتبالی، اینطور که به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی، فصل آینده پیراهن تراکتور را خواهند پوشید و بعید است تلاش باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن این سه بازیکن، به جایی برسد.

چند روز پیش بود که یکی از خبرگزاری ها روایت قابل توجهی درباره جدایی اسماعیلی‌فر و ترابی منتشر کرد و نوشت: هر دو بازیکن قبل از پایان فصل گذشته مدیر برنامه‌های خود را تغییر دادند تا شخصی که به باشگاه تراکتور بسیار نزدیک است آنها را به زنوزی معرفی کند. از قرار معلوم مبلغ پیشنهادی تراکتور به هر یک از آنها نزدیک به دو برابر سقف باشگاه پرسپولیس (21.6 میلیارد تومان) برای بازیکنان است.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این ماجرا، قصد برخورد حقوقی با فردی را دارد که باعث شده مسیر سه بازیکن این تیم، از تهران به تبریز عوض شود.

امروز یکی از رسانه‌ها مدعی شده که مدیرعامل پرسپولیس علیه ایجنتی که او را عامل اصلی هوایی کردن سه بازیکن تیمش می داند گزارش محرمانه‌ای تهیه کرده و برای نهادهای نظارتی فرستاده است. درویش در این گزارش محرمانه مدعی شده در حالی که پرسپولیس خود را مقید به پرداخت معقول می داند، این ایجنت با طرح پیشنهادهای مالی نجومی، بازیکنان پرسپولیس را هوایی می‌کند.

حالا باید دید پیگیری باشگاه پرسپولیس، به نتیجه خواهد رسید یا نه.

7474