خوشحالی جنجالی دروازه بان تیم ملی آرژانتین مقابل هواداران شیلی

خوشحالی جنجالی دروازه بان تیم ملی آرژانتین مقابل هواداران شیلی

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین همچنان به رفتارهای جنجالی قدیمی خود ادامه می دهد و بعد از آن که آرژانتین توانست گل پیروزی بخش را مقابل شیلی در کوپا آمریکا کسب کند، به سوی هواداران رقیب به شکلی جنجالی خوشحالی کرد تا روی اعصاب آنها راه برود. 

به گزارش فوتبالی، لوتارو مارتینز برای دومین بازی متوالی گل زد تا آرژانتین به لطف این گل بتواند با نتیجه یک بر صفر مقابل شیلی در ورزشگاه متلایف پیروز شود و به یک چهارم نهایی کوپا آمریکا راه پیدا کند. در حالی که بازیکنان آرژانتین حلقه شادی زده بودند و با همدیگر خوشحالی می کردند، امیلیانو دروازه بان استون ویلا رو به هواداران شیلی کرد و با خوشحالی جنجالی خود سعی کرد که روی اعصاب آنها راه برود!

مارتینز تخصص ویژه ای در درگیری با هواداران و بازیکنان تیم های رقیب دارد. در پی پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در جام جهانی 2022، مارتینز به تمسخر کیلیان امباپه در جشن های قهرمانی پرداخته بود. خوشحالی او با دستکش طلای جام جهانی نیز با انتقادهای زیادی همراه شد. این دروازه بان 31 ساله به نظر می رسد که همچنان از تحریک کردن هواداران تیم های رقیب لذت می برد.

شیلی در هفته پایانی به مصاف کانادا می رود که به کسب پیروزی نیاز دارد تا بتواند شانس صعود از مرحله گروهی را داشته باشد در حالی که آرژانتین صعودش را با دو پیروزی از دو بازی آغازین، قطعی کرده است.

4125