واکنش به عملکرد خوب اینتر میامی بدون سوارز و مسی

واکنش به عملکرد خوب اینتر میامی بدون سوارز و مسی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی بدون لیونل مسی و لوئیز سوارز عملکرد درخشانی از خود ارائه می دهد و به نظر می رسد که جوردی آلبا ترجیح می دهد که این دو فوق ستاره حتی المقدور و تا جای ممکن از تیمش دور باشند!

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی این روزها بدون دو ستاره خود در لیگ آمریکا حضور پیدا می کند چرا که رونالدو و مسی به کوپا آمریکا رفته اند. مسی رهبر خط دفاعی آرژانتین است در حالی که سوارز در سن 37 سالگی اغلب در ترکیب اروگوئه نیمکت نشین است. 

یکی از نگرانی ها این بود که اینتر میامی با نبود سوارز و مسی چطور کنار می آید اما تیم تاتا مارتینو توانست سه پیروزی را با نتیجه دو بر یک مقابل فیلادلفیا یونیون، کلمبوس کرو و نشویل کسب کند. بقیه بازیکنان به خوبی جای مسی و سوارز را پر کرده اند و آلبا نیز مقابل نشویل یک گل عالی را به ثمر رساند. 

مدافع سابق بارسلونا در مورد نبود سوارز و مسی گفت:" دلمان برایشان خیلی تنگ شده است. در بازیهای ملی خیلی خوب کار می کنند و امیدواریم که تا بیشترین حد ممکن در آن جا بمانند چرا که بدون آنها نیز خیلی خوب کار می کنیم و  باید به همین روند ادامه بدهیم."

اینتر میامی چهارشنبه به مصاف شارلوت خواهد بود و حداقل دو بازی دیگر مسی را در اختیار نخواهند داشت. اینتر میامی پس از 21 بازی در صدر جدول لیگ آمریکا جای گرفته است. 

4125