ستاره‌هایی که شانسشان برای دریافت جایزه توپ طلا افزایش یافت

ستاره‌هایی که شانسشان برای دریافت جایزه توپ طلا افزایش یافت

پایگاه خبری فوتبالی- جدال برای کسب توپ طلای امسال داغ‌تر از همیشه شده و رقبا در تلاش هستند تا از سایر بازیکنان پیشی بگیرند.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان یافتن فصل، چند نام به‌عنوان مدعیان اصلی دریافت جایزه توپ طلا معرفی شدند. وینیسیوس جونیور پس از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا که منجر به کسب دو قهرمانی برای رئال مادرید شد، در بین مدعیان قرار گرفت. جود بلینگهام هم فصل فوق‌العاده‌ای را با کهکشانی‌ها پشت سر گذاشت. همچنین کیلیان امباپه هم توانست در پاری سن ژرمن خوش بدرخشد تا در کنار دو هم‌تیمی آینده خود نامزد اصلی توپ طلا و کسب عنوان بهترین بازیکن سال باشد.

اما با آغاز دو تورنمنت ملی مهم، این بازیکنان نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند. وینیسیوس جونیور در بازی اول تیم ملی برزیل برابر کاستاریکا ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شد. او که در این رقابت‌ها باید جای خالی نیمار جونیور را پر کند و به‌عنوان رهبر و ستاره اصلی برزیلی‌ها عمل کند، نتوانست وظایف خود را به نحو احسن به اجرا در آورد.

جود بلینگهام هم پس از درخشش در بازی نخست مقابل صربستان، در دو بازی بعدی کم‌فروغ ظاهر شد تا در کانون انتقادات رسانه‌های انگلیسی قرار بگیرد. کیلیان امباپه هم در بازی اول دچار مصدومیت سختی شد و هنوز چیز خاصی از خود به نمایش نگذاشته است.

حالا شانس بازیکنانی که در طول با تیم باشگاهی و حالا با تیم ملی عملکرد خوبی از خود نشان دادند افزایش پیدا می‌کند. تونی کروس و لائورتارو مارتینز، ستاره‌هایی هستند که فرم خوب خودشان در طول فصل را حفظ کردند.

1428