لائوتارو مارتینز خواهان ماندن در اینتر است اما نه با هر توافقی

لائوتارو مارتینز خواهان ماندن در اینتر است اما نه با هر توافقی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر برنامه مهاجم و کاپیتان آرژانتینی اینتر نسبت به تمدید قرارداد این بازیکن با اینتر با شک و تردید صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا اظهارات آلخاندرو کامانو، مدیر برنامه لائوتارو مارتینز درباره تمدید قرارداد با اینتر تا حدودی طرفداران افعی ها را نگران کرده است. کامانو در این مورد گفت: " لائوتارو مارتینز با تمام وجود می خواهد در اینتر بماند. اما باید توافقی حاصل شود که همه طرف های درگیر را راضی کند. داو فردی صادق است و برای ماندن در اینتر که تیم محبوب او است دست به هر تلاشی خواهد زد. "

کامانو در ادامه صحبت های خود افزود: " به نظر من ضروری است که به همه توضیح دهیم که لائوتارو می‌خواهد با نراتزوری به توافق برسد، اما نه به هر شکلی! توافق باید به گونه ای باشد که هم لائوتارو و اینتر را راضی می کند. ما هرگز به رفتن حتی فکر هم نکرده ایم، در واقع دوست داریم برای همیشه اینجا بمانیم و من امیدوارم و معتقدم که می تواند اینگونه باشد."

مهاجم و کاپیتان آرژانتینی اینتر یکی از محبوب ترین بازیکنان باشگاه به شمار می رود و بنابراین توافق با او قطعا اولویت مدیران جدید باشگاه اینتر خواهد بود.

۱۰۰۹