لائوتارو مارتینز برترین گلزن آرژانتینی تاریخ اینتر شد

لائوتارو مارتینز برترین گلزن آرژانتینی تاریخ اینتر شد

پایگاه خبری فوتبالی- لائوتارو مارتینز بهترین گلزن آرژانتینی تاریخ باشگاه اینتر شد.

به گزارش فوتبالی ، لائوتارو مارتینز با گلزنی مقابل فیورنتینا، به رکورد ۱۲۴ گل زده برای باشگاه اینتر رسید و حالا به همراه مائورو ایکاردی، به برترین گلزن آرژانتینی تاریخ افعی‌ها تبدیل شد. آمار مارتینز در این فصل سری آ شامل ۱۸ بازی، ۱۹ گل و ۲ پاس گل پاس گل بوده است و این بازیکن در حال حاضر آقای گل و بهترین بازیکن فصل سری آ است.

لائوتارو مارتینز مهاجم و کاپیتان آرژانتینی تیم اینتر چندی پیش یک رکورد دیگر را هم جابجا کرد و پس از مدتی مصدومیت در بازی مقابل ورونا به ترکیب تیم خود بازگشت و توانست گل اول تیم اینتر در این دیدار را در برد ۲-۱ مقابل حریف در خانه خودی به ثمر برساند. از زمانی که سری‌ آ ایتالیا دوباره با حضور ۲۰ تیم در حال برگزاری بوده که به فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۵ باز می گردد تنها دو بازیکن موفق شدند در نیم فصل اول این مسابقات حداقل ۱۵ گل را برای تیم خود به ثمر برسانند. هردو این بازیکنان مهاجمین آرژانتینی تیم اینتر هستند که اولی لائوتارو مارتینز در فصل جاری رقابت های یعنی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ و بازیکن قبلی هم مائورو ایکاردی در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ بوده است.

لائوتارو مارتینز در بازی قبلی اینتر هم با  زدن۱۲۳ گل خود برای این باشگاه به نهمین گلزن برتر تاریخ اینتر تبدیل شد که رکوردی مساوی با کریستین ویری مهاجم سالهای نه چندان دور اینتر بود و حالا ویری هم توسط مارتینز پشت سر گذاشته شد.

۱۰۰۹