خبری از شوک به پرسپولیس نیست؛ عبدالکریم حسن جدا نمی‌شود

خبری از شوک به پرسپولیس نیست؛ عبدالکریم حسن جدا نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران پرسپولیس این روزها به شوک عادت کرده‌اند و جدایی عبدالکریم حسن هم می‌توانست شوک آخر را به آنها وارد کند.

به گزارش فوتبالی، گویا قهرمانی و رسیدن به جام آخرین خبر خوشی بود که قرار است هواداران پرسپولیس در این مدت شنیده باشند. بعد از آن سیل اخبار و اتفاقات بد شروع شده است و مشخص نیست که تا کجا متوقف شود.

 رفتن اوسمار ویرا، فسخ قرارداد بیرانوند و وضعیت نامشخص بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده است. آخرین خبر هم در مورد عبدالکریم حسن، مدافع خارجی قرمزهاست.  یک روزنامه مطرح قطری ادعا کرده عبدالکریم حسن مدافع پرسپولیس در آستانه پیوستن به الوکره است.

طبق این خبر، مذاکرات بین مدیران الوکره و عبدالکریم حسن در دو روز گذشته انجام شده و طرفین بر سر تمامی جزئیات به توافق نهایی رسیده‌اند. 

باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه یکی دو سایت خبری، جدایی حسن را تکذیب کردند، به این قضیه واکنش نشان داد و نوشت: این بازیکن، یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و هیچگونه مکاتبه‌ای در این خصوص انجام نشده است. عبدالکریم حسن در نقل‌ و انتقالات زمستانی قبل با قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس پیوست و یک سال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و در قرارداد این بازیکن هیچ بندی در خصوص فسخ قرارداد وجود ندارد و درخواستی هم برای جذب این بازیکن به باشگاه نیامده است. ضمن اینکه در قرارداد وی آمده که این بازیکن در زمان قرارداد با باشگاه پرسپولیس، حق هیچگونه مذاکره‌ای را با باشگاه دیگر نخواهد داشت.

حسن در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم به پرسپولیس پیوست و توانست عملکرد موفقی را با این تیم به نمایش بگذارد و جدایی او می‌توانست خبر بدی برای قرمزها باشد که با بیانیه باشگاه پرسپولیس مشخص شده خبری از جدایی مدافع قطری نخواهد بود.

4326