نیمار: این ستاره رئال مادرید بسیار زشت و بدقیافه است!

نیمار: این ستاره رئال مادرید بسیار زشت و بدقیافه است!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی سابق بارسلونا و پی اس جی، زشت ترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده را معرفی کرد. 

به گزارش فوتبالی، در یک ویدئویی که اخیراً در فضای مجازی وایرال شده، نیمار قرار بود با سرعت زیاد به سوال ها جواب بدهد و در این مصاحبه، ستاره 32 ساله مصدوم، زشت ترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده را معرفی کرد. 

وینگر مصدوم الهلال در VIVA Sport وقتی که از او راجع به زشت ترین بازیکنی که تاکنون بازی کرده گفت: "من با بازیکنان زشت و بدقیافه زیادی بازی کردم. با تمام احترام، وینیسیوس جونیور. من از تو معذرت می خواهم. من خیلی تو را دوست دارم. او بسیار بامزه است. زشت، اما خیلی بامزه است."

همچنین از نیمار در این مصاحبه سوال پرسیده که سرسخت ترین بازیکنی در مقابلش بازی کرده چه کسی است و نیمار در جواب گفت: "تیاگو سیلوا."

نیمار و تیاگو سیلوا در تیم ملی برزیل هم تیمی بوده اند، اما چند بار در گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی کردند. 

نیمار بامداد سه شنبه در ورشگاه SoFi برای بازی برزیل مقابل کاستاریکا در کوپا آمه ریکا در میان تماشاگران حضور داشت و شاهد تساوی بدون گل تیم ملی کشورش در آغاز این رقابت ها بود.

4416