پیام نیمار در مورد نمایش ضعیف برزیل مقابل کاستاریکا

پیام نیمار در مورد نمایش ضعیف برزیل مقابل کاستاریکا

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار به علت مصدومیت نمی تواند درون زمین حضور داشته باشد و به تیم ملی برزیل در کوپا آمریکا کمک کند اما از روی سکوها از این تیم حمایت می کند.

به گزارش فوتبالی، نیمار اولین بازی برزیل در کوپا آمریکا مقابل کاستاریکا را از نزدیک تماشا کرد. او از هموطنانش حمایت کرد. نیمار در پایان بازی در مورد توقف برزیل مقابل کاستاریکا گفت:" زمانی که درون زمین هستیم، می خواهیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. برخی روزها نمی توانیم کار خوبی انجام بدهیم اما برخی روزها تلاشهایمان نتیجه می دهد. امروز نقش هواداران دوآتشه را داشتم و هیجان زیادی را داشتم و این حس را داشتم که بالاخره گل از خواهد رسید. به خودم لرزیدم اما هرگز در بیرون از زمین از حد و حدود خارج نخواهم شد."

برزیل نتوانست نمایش جالبی در مقابل کاستاریکا داشته باشد و بر خلاف انتظارات نتوانست شروع خوبی در کوپا آمریکا داشته باشد. آنها می خواهند جلوی تکرار قهرمانی رقیب دیرینه خود یعنی آرژانتین را بگیرند و برای رسیدن به هدفشان باید در ادامه بازیها روند بهتری داشته باشند و در بازی بعدی مقابل پاراگوئه باید با تمام قوا ظاهر شوند تا سه امتیاز را کسب کنند و خیال خود را از بابت صعود راحت کنند.

4125