ترکیب برزیل مقابل کاستاریکا؛ مثلث خط حمله با بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا

ترکیب برزیل مقابل کاستاریکا؛ مثلث خط حمله با بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی برزیل در اولین بازی خود در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 قرار است که از ساعت 4:30 بامداد به مصاف تیم ملی کاستاریکا برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود نتیجه مطلوب خود را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، شروع تیم ملی برزیل در این تورنمنت مهم خواهد بود چرا که برزیلی ها یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در کوپا آمه ریکا 2024 هستند و باید دید که آن ها چه عملکردی را از خودشان نشان می دهند.

در این بازی، در خط حمله تیم ملی برزیل می بینیم که رودریگو گوئس، وینیسیوس جونیور و رافینیا حضور دارند. در حقیقت رودریگو و وینی جونیور از رئال مادرید و رافینیا از بارسلونا مثلث خط حمله تیم ملی برزیل را تشکیل می دهند. باید گفت که تیم ملی برزیل خط حمله بسیار خوبی در این تورنمنت در اختیار دارد و وینیسیوس جونیور در حال حاضر یکی از مدعی های اصلی جایزه توپ طلا در سال 2024 میلادی است.

در خط دفاعی هم ادر میلیتائو که به خاطر مصدومیت نتوانست در فصل گذشته خیلی در اختیار رئال مادرید باشد، حالا در تیم ملی برزیل فیکس شده است.

ترکیب تیم ملی برزیل

آلیسون بکر، دانیلو، ادر میلیتائو، مارکینیوش، آرانا، برونو گیمارش، ژائو گومز، لوکاس پاکتا، رافینیا، رودریگو گوئس، وینیسیوس جونیور.

1470