دروازه بان لیورپول در راه بازگشت به تیم دوران کودکی‌اش

دروازه بان لیورپول در راه بازگشت به تیم دوران کودکی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی – انتظار می‌رود تا آدریان، دروازه بان لیورپول، با پایان قراردادش در این ماه، به باشگاه سابقش، رئال بتیس بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، قرمزهای بندر لیورپول، کلهر را به عنوان گزینه پشتیبان الیسون بکر در درون چارچوب دروازه شان در اختیار دارند و به نظر قصدی برای تمدید قرارداد آدریان ندارند و او در پایان ماه ژوئن و با اتمام قراردادش با این تیم، به صورت رسمی لک لک ها را ترک خواهد کرد. 

این سنگربان 37 ساله مدت هاست به بازگشت به اسپانیا در پایان دوران حرفه ای خود لینک شده است و به نظر می‌رسد که به تیم دوران کودکی اش بازخواهد گشت. 

به نقل از فابریتزیو رومانو، توافقی شفاهی برای بازگشت آدریان به جنوب اسپانیا به انچام رسیده است و تنها قدم های رسمی باقی مانده تا آدریان در ماه جولای به طور رسمی به رئال بتیس بازگردد.

آدریان که در شهر سویل، جایی که باشگاه بتیس در آن تاسیس شده به دنیا آمده و بزرگ شده است، 14 سال را در تیم رزرو جوانان بتیس حضور داشت تا در نهایت در فصل 14-2013 به تیم اصلی راه یافت. آدریان پس از تنها یک فصل در تیم اصلی، به وستهم فروخته شد تا 11 سال حضور او در فوتبال انگلیس آغاز شود. او پس از اینکه در ابتدا دروازه بان دوم وستهم بود، پس از مدت کمی به گزینه اول دروازه تیم لندنی تبدیل شد اما در سال های بعد جایگاه خود را به لوکاس فابیانسکی تبدیل شد. قرارداد او با وستهم در سال 2019 به پایان رسید و او به لیورپول پیوست.

2102