مصدومیت عجیب آدریان، دروازه‌بان لیورپول!

مصدومیت عجیب آدریان، دروازه‌بان لیورپول!

سایت رسمی فوتبالی – آدریان برای اولین بار در بازی مقابل چلسی در سوپرجام در ترکیب ثابت لیورپول قرار گرفت. او البته در هفته اول لیگ برتر هم جای آلیسون مصدوم را به عنوان بازیکن جانشین گرفته بود. 

اما ظاهرا او هم مصدوم شده است. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی با ساوتهمپتون اتفاق عجیبی را تعریف کرده که باعث مصدومیت او شده است: «مهار ضربه پنالتی حریف در بازی با چلسی بسیار به او کمک می‌کند، البته اگر به بازی فردا برسد.

چون من واقعا درک نمی‌کنم چرا چنین کارهایی را می‌کنند؛ یک طرفداربرای شادی به زمین آمد و نیروهای امنیتی او را دنبال کردند و او هم سر خورد و ناخواسته به مچ پای آدریان ضربه زد... دیوانه‌وار بود!

دیروز مچ پای او ورم کرده بود. اما او امروز این‌جا است و گفت که حالش بهتر است. حالش نسبت به دیروز خیلی بهتر است اما باید ببینیم چه می‌شود. ما چهار ساعت پرواز کردیم و همین باعث شده که او دیرتر خوب شود. اوضاع پای او بهتر است اما فردا تصمیم خواهیم گرفت.

تردیدی نیست که ما چقدر هوادارانمان را دوست داریم، اما اگر دست از این کار بردارند خیلی خوب می‌شود. نوریچ، استانبول... مردم مرتبا به داخل زمین می‌آیند و این اصلا جالب نیست.»

8444