ترکیب لیورپول اعلام شد؛ حضور آدریان درون دروازه

ترکیب لیورپول اعلام شد؛ حضور آدریان درون دروازه

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم لیورپول و بورنموث از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان یورگن کلوپ امروز و از ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی خود میزبان بورنموث خواهند بود. لیورول روند شکست ناپذیری خود در این فصل را از دست داده و هفته گذشته با سه گل برابر واتفورد بازی را واگذار کرد تا تنها خط تیره جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس نیز برداشته شود. علاوه بر آنها در دیدار برابر چلسی نیز با دو گل شکست خوردند تا از گردونه رقابت های جام حذفی انگلیس نیز حذف شده باشند. با این حال به نظر می رسد که این اتفاقات خدشه ای در قهرمانی آنها وارد نخواهد کرد چرا که همچنان با 22 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی رده دومی در صدر جدول رده بندی ایستاده اند، هرچند سیتی یک بازی کمتر از این تیم انجام داده است. از سوی دیگر بورنموث شرایط چندان خوبی ندارد و از 28 بازی قبلی تنها 27 امتیاز کسب کرده و در رده هجدهم جدول ایستاده است. نکته مهم این بازی برای هواداران لیورپول غیبت آلیسون بکر است که گفته می شود نمی تواند در دیدار این هفته برابر اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان نیز تیمش را همراهی کند. 

ترکیب لیورپول در این دیدار بدین ترتیب است: آدریان، الکساندر آرنولد، گومز، فن دایک، میلنر، فابینیو، واینالدوم، چمبرلین، مانه، صلاح، فیرمینو

1070