رونمایی از دومین باشگاه درگیر در پرونده فساد؛ مس کرمان هم دچار «سکه گیت» شد!

رونمایی از دومین باشگاه درگیر در پرونده فساد؛ مس کرمان هم دچار «سکه گیت» شد!

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از باشگاه مس رفسنجان، پای دیگر باشگاه استان کرمان هم به پرونده فساد در فوتبال باز شد.

به گزارش فوتبالی، همان طور که فوتبالی چند روز پیش خبر داده بود پرونده فساد در فوتبال محدود به باشگاه مس رفسنجان نبود و رد پای باشگاه‌های دیگر از جمله باشگاه‌هایی در استان کرمان هم در پرونده فساد وجود دارد. ظاهرا بعد از مس رفسنجان حالا نوبت به مس کرمان رسیده است که تخلفاتش در این پرونده مورد بررسی قرار بگیرد.

در پرونده مس رفسنجان 7 نفر احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفتند. در میان این 7 نفر یکی از مدیران سابق سازمان لیگ و رییس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال، در زندان هستند. دو نفر از مدیران سابق باشگاه مس رفسنجان، یکی از مدیران سابق سازمان لیگ و یک فعال رسانه‌ای با وثیقه آزاد هستند و یکی دیگر از فعالان رسانه‌ای هم همچنان درگیر این پرونده است.

حالا امروز این خبر رسیده که مدارکی مبنی بر تخلف باشگاه مس کرمان هم پیدا شده و همانطور که پیش بینی می شد، پای مس کرمان هم به پرونده مبارزه با فساد باز شده است.

خبرگزاری ایسنا امروز خبر داده است که در پرونده فساد در فوتبال حالا پای باشگاه مس کرمان هم به این پرونده باز شده که از سوی نهادهای نظارتی و امنیتی در حال پیگیری است. ظاهرا در این پرونده، موضوعِ پرداخت تعدادی سکه از سوی باشگاه مس کرمان در دو فصل گذاشته در حال بررسی است.

مس کرمان دو فصل پیش در لیگ برتر حضور داشت و در نهایت در پایان فصل با کسب 22 امتیاز و قرار گرفتن در رده پانزدهم به مسابقات دسته اول جام آزادگان سقوط کرد. به نوشته ایسنا، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران تایید کرده است که موضوع این پرونده هم مثل پرونده مس رفنسجان، پرداخت رشوه است. پرداخت رشوه ای که احتمالا به شکل سکه و ارز بوده است. به نظر می رسد شاهد «سکه گیت» جدیدی در فوتبال ایران خواهیم بود

1359