نگرانی بزرگ پی‌اس‌جی؛ عربستانی‌ها به دنبال خرید باشگاه فرانسوی

نگرانی بزرگ پی‌اس‌جی؛ عربستانی‌ها به دنبال خرید باشگاه فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - دولت عربستان ماه هاست که برای خرید باشگاه موناکو تلاش می کند، باشگاهی ریشه دار و تاریخی در فوتبال فرانسه که سهامش برای فروش گذاشته شده است.

به گزارش فوتبالی، موناکو که به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده راه پیدا کرده، توسط مالکانش برای فروش گذاشته شده است و عربستانی ها در هفته های اخیر سخت در تلاش بوده اند تا  کار خرید را به سرانجام برسانند.  

هنوز ارقام دقیق مشخص نیست و کاغذبازی ها شروع نشده اما بعید نیست که در روزهای آینده به روند سرعت بخشیده شود. اکیپ گزارش داده است که هدف عربستان این است که پروژه ای جاه طلبانه را آغاز کند. آنها  توان مالی بالایی را دارند و قرار است که لوئیز کمپوس مشاور ورزشی پی اس جی به عنوان مدیر باشگاه موناکو انتخاب شود. کمپوس تجربه کار در موناکو در گذشته را دارد و با این تیم در سال 2017 به قهرمانی لیگ فرانسه رسید. 

لوئیز کمپوس البته در حال حاضر برنامه ای برای ترک پی اس جی ندارد و روی پروژه این تیم برای فصل آینده تمرکز دارد اما هیچ بعید نیست که در آینده نظرش را عوض کند چرا که او رابطه خوبی با الخلیفی ندارد و می تواند با قدرت کامل، پروژه را تحت کنترل خود بگیرد. 

اگر عربستانی ها سهام موناکو را بخرند، لیگ فرانسه از تک قطبی بودن خارج می شود و پی اس جی صاحب یک رقیب سرسخت و متمول خواهد شد.

4125