بازیکنی که در بازی اسپانیا و آلبانی رکوردشکنی خواهد کرد

بازیکنی که در بازی اسپانیا و آلبانی رکوردشکنی خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اسپانیا صعود خود به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی یورو را قطعی کرده و بازی با آلبانی برای آنها تشریفاتی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، لوئیز دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرده است که در بازی مقابل آلبانی به نیمکت نشین هایش فرصت خواهد داد چرا که برای خیلی از بازیکنان ممکن است که این تنها بازی آنها تا پایان یورو باشد. یکی از چهره هایی که برای اسپانیا در مقابل آلبانی بازی می کند، خسوس ناواس مدافع راست سویا خواهد بود. این بازیکن با حضور مقابل آلبانی با 38 سال و 216 روز سن به مسن ترین بازیکن تاریخ تیم ملی اسپانیا در یورو تبدیل خواهد شد و رکوردهای زوبیزارتا و آرتیز آدوریز را خواهد شکست. 

ناواس در حالی به یورو رسید که فصل خوبی نداشت و برخی معتقد بودند که بازیکنانی نظیر پدرو پورو و لوکاس وازکز نسبت به او برای حضور در ترکیب شایسته تر بودند. در هر صورت این بازیکن که جدایی خود را هم از سویا قطعی کرده، امیدوار است که بتواند با تیم ملی اسپانیا به موفقیت برسد و حضور در مقابل آلبانی هم برایش حائز اهمیت بالایی خواهد بود تا فرصت پوشیدن تیم ملی اسپانیا را در یورو به دست بیاورد و البته رکورد ویژه ای را هم برای خودش در ترکیب لاروخا به ثبت خواهد رساند.

4125