انگیزه کاوه برای فصل آینده؛ می‌خواهم باز هم با سپاهان قهرمان شوم

انگیزه کاوه برای فصل آینده؛ می‌خواهم باز هم با سپاهان قهرمان شوم

پایگاه خبری فوتبالی- کاوه رضایی بعد از یک فصل ناامید کننده با پیراهن تراکتور، در ابتدای لیگ بیست و سوم به سپاهان پیوست.

به گزارش فوتبالی، کاوه رضایی در ابتدای لیگ بیست و دوم، پس از 5 سال لژیونر بودن تصمیم به بازگشت به لیگ ایران گرفت. او ابتدا می‌خواست به باشگاه استقلال بپیوندد و در تمرینات این تیم نیز حاضر شد ولی به دلیل پر بودن لیست استقلال نتوانست قرارداد خود را نهایی کند و سرانجام در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۱ با قراردادی یک‌ساله به باشگاه تراکتور تبریز پیوست. او در طول نیم فصل اول، 6 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و یک بازی را نیز از روی نیمکت دنبال کرد. رضایی در پایان هفته شانزدهم نیز با فسخ یک طرفه از تراکتور جدا شد و در طول 6 بازی که به میدان رفت تنها دو بار گلزنی کرد تا آن فصل را با همین تعداد گل به پایان برساند.

رضایی نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم را نیز بدون عضویت در باشگاهی پشت سر گذاشت و در ابتدای لیگ بیست و سوم به سپاهان پیوست اما در پایان نیم فصل به دلیل مشکلات باشگاه در زمینه سقف قرارداد، قرارداد او و چند بازیکن دیگر با اصفهانی‌ها فسخ شد که دوباره بعد از توافق، به این تیم بازگشت و نیم فصل دوم را نیز در جمع طلایی پوشان توپ زد.

کاوه رضایی در 22 بازی که در لیگ برتر به میدان رفت موفق شد 5 بار گلزنی کند که یکی از این 5 گل، تنها گل بازی سپاهان در برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و نهم بود تا رضایی برای تیمش یک گل 3 امتیازی زده باشد. او همچنین پس از 9 سال، دوباره پایش در جام حذفی ایران به گلزنی باز شد و موفق شد یک بار دروازه استقلال ملاثانی را در مرحله یک شانزدهم نهایی باز کند تا به این ترتیب تعداد گل‌های خود را در فصلی که گذشت به 7 برساند. او تا پیش از این گلش در جام حذفی، آخرین بار با پیراهن ذوب آهن و در فینال جام حذفی در 11 خرداد 1394 موفق به گلزنی در این رقابت‌ها برابر نفت تهران شده بود.

مهاجم 32 ساله سپاهانی‌ها همچنین چند روز پیش و پس از قهرمانی با سپاهان در جام حذفی، در واکنش به پیشنهاد تیم‌های عربی گفته: «کجا بروم تازه به ایران برگشته‌ام! می‌خواهم در سپاهان بمانم و با این تیم به قهرمانی‌های دیگری برسم.»

7899