کاوه رضایی مقابل تراکتور؛ سکوت و بی سر و صدا

کاوه رضایی مقابل تراکتور؛ سکوت و بی سر و صدا

پایگاه خبری فوتبالی - کاوه رضایی در تقابل با تیم سابق خود روز بی سر و صدایی را سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، کاوه رضایی یکی از جنجالی ترین بازیکنان مدت اخیر تراکتور بوده است. مهاجمی که پس از نیم فصل حضور در تراکتور در فصل گذشته، قرارداد خود با این باشگاه را فسخ کرد و مورد شکایت تی‌تی‌ها هم قرار گرفت که البته در نهایت توانست حرف خود را بر کرسی بنشاند و برنده جدال حقوقی با قرمزها باشد.

رضایی که بازیکن مورد علاقه پاکو خمز هم بود، پس از اینکه قرارداد خود را به صورت یک طرفه با تی‌تی‌ها فسخ کرد؛ مورد خشم سرمربی اسپانیایی هم قرار گرفت و خمز در صحبت‌های خود عنوان کرده بود که تا وی در تراکتور حضور دارد، اجازه بازگشت کاوه را نخواهد داد.

رضایی که در مدت اخیر توانسته بود عملکرد خوبی برای سپاهان داشته باشد، باتوجه به انگیزه بالا برابر تیم سابقش توسط ژوزه مورایس در ترکیب ابتدایی قرار گرفت که نتوانست کار خاصی انجام دهد و در دقیقه ۸۴ جای خود را به علی‌اصغر اعرابی داد.

اما نکته قابل ذکر تقابل بی سر و صدای رضایی با طرفداران تراکتور بود و این بازیکن در اولین بازگشت خود به تبریز پس از جدایی که در حضور پرشمار تی‌تی‌ها انجام می‌گرفت، هیچ تنش خاصی با سکوها نداشت که باتوجه به ماجراهای جدایی این مهاجم، این اتفاق، نکته بارز این تقابل بود.

1997