اصفهانی ها به دنبال بمب جدید / کاوه رضایی در راه سپاهان؟

اصفهانی ها به دنبال بمب جدید / کاوه رضایی در راه سپاهان؟

وبسایت رسمی فوتبالی – مهاجم سابق استقلال، بمب جدید سپاهان در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سپاهان بعد از جذب محمدرضا حسینی، حالا به دنبال یک مهره سرشناس دیگر است. آنها که نسبت به ماندن کی‎روش استنلی در اصفهان مطمئن نیستند، قصد دارند کاوه رضایی را به نصف جهان ببرند. مهاجمی که فصل خوبی را در لیگ بلژیک پشت سر نگذاشت و بازگشتش به ایران این شایعه را سر زبان‎ها انداخت که او دوباره در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

اگر چه از استقلال و پرسپولیس به عنوان گزینه‎های او نام برده می‎شد اما انگار سپاهان جدی تر از دو تیم پایتخت به دنبال کاوه است. روزنامه خراسان ورزشی درباره این موضوع نوشته:" بر اساس شنیده‌ها سپاهان مذاکرات خوبی با مدیربرنامه کاوه رضایی و باشگاه بروژ بلژیک داشته و در صوت توافق طرفین، کاوه به لیگ ایران برمی‌گردد تا یک فصل قرضی در اختیار سپاهان باشد. البته کاوه که 2 سال دیگر با بروژ قرارداد دارد مورد توجه باشگاه خنک بلژیک هم قرار گرفته و در واقع سپاهان رقیب سرسختی برای تصاحب کاوه رضایی دارد"

سپاهان به جز داشتن رقیب بلژیکی برای جذب کاوه یک مشکل دیگر هم دارد و آن مخالفت همسر کاوه با بازگشت او به فوتبال ایران است. البته شاید پیشنهاد اصفهانی‎ها به کاوه آنقدر خوب باشد که این مهاجم، قید بازی در اروپا را حداقل برای یک فصل هم که شده بزند.

1984