قدرنشناس‌های تراکتور؛ مهاجمانی که ستاره نشدند

قدرنشناس‌های تراکتور؛ مهاجمانی که ستاره نشدند

پایگاه خبری فوتبالی- ریکاردو آلوز یک مهندس واقعی است. مهندسی که می‌سازد اما آنچنان که باید به گل نمی‌رسد!

به گزارش فوتبالی، براساس آماری که از لیگ برتر در فصلی که گذشت منتشر شد ریکاردو آلوز مهندس بی‌چون و چرای لیگ برتر معرفی شد. بازیکنی که نه تنها بهترین پاسور لیگ شد بلکه براساس آمار با 86 پاس کلیدی در فصل رکورد ویژه‌ای را از خودش به جای گذاشته است. 

با این حال او از این تعداد پاس کلیدی توانست تنها با 10 پاس گل و آن هم به صورت مشترک با ابوالفضل جلالی آقای پاس گل شود. شاید این اشتراک و آمار نه چندان خوب بیش از همه تقصیر بازیکنان و مهاجمان تراکتور باشد. بازیکنانی که قدر موقعیت‌های طلایی آلوز را ندانسته و نه آمار خود را بهبود بخشیدند و نه کمک کردند تا آلوز در فصل طلایی‌اش بتواند رکورد ویژه‌ای را به نام خود ثبت کند.

در میان جدول بهترین گلزنان لیگ نام هیچ‌کدام از بازیکنان تراکتور دیده نمی‌شود. درست است که در رتبه دوم این جدول نام رحمان جعفری قرار دارد اما این بازیکن فقط 5 گل برای تراکتور زده و 5 گل دیگر او با پیراهن شمس‌آذر قزوین به ثمر رسیده است. 

مهدی عبدی هم مهاجمی است که قدر این فرصت طلایی را ندانست و نتوانست بیش از 6 گل به نام خود ثبت کند. با توجه به این که حسین پورحمیدی و آلوز در میان برترین‌های فصلی که گذشت حضور داشتند انتظار می‌رفت که تبریزی‌ها رتبه و عملکرد بهتری را به نام خود ثبت کنند اما عوامل مختلفی مانع از این اتفاق شد. شاید تغییرات زیاد در ترکیب و عدم هماهنگ شدن بازیکنان و همچنین عدم تمرکز و بعضی از موارد دیگر را بتوان از موانع نتایج بهتر تراکتور در این فصل با خمز دانست. در نهایت هم جدایی او مانع از این شد تا بتواند کارنامه کاری خود را به انتها برساند.

4326