دلخوری شدید دژاگه از زنوزی روی آنتن زنده؛ از قرارداد سال سوم با تراکتور یک «سنت» هم نگرفتم!

دلخوری شدید دژاگه از زنوزی روی آنتن زنده؛ از قرارداد سال سوم با تراکتور یک «سنت» هم نگرفتم!

پایگاه خبری فوتبالی- اشکان دژاگه این روزها مهمان ویژه و کارشناس ثابت ویژه برنامه جام ملت‌های اروپا است که از شبکه ورزش پخش می‌شود. او و خداداد عزیزی کارشناسان ثابت این برنامه هستند و درباره مسابقات و تاکتیک‌های تیم‌ها صحبت می‌کنند و در میان صحبت‌های‌شان گاهی به فوتبال ایران هم گریزی می‌زنند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در این برنامه ناگهان بحث باشگاه تراکتور و هزینه‌های این باشگاه مطرح شد. در بخشی از این صحبت‌ها جواد خیابانی که یکی از مجریان این برنامه است گفت تراکتور چندان هزینه نمی‌کند. به محض این که خیابانی این حرف را زد دژاگه وارد بحث شد.

او که انگار دل پری از تراکتور داشت و منتظر یک فرصت بود تا در این باره صحبت کند ادعاهای باورنکردنی و عجیبی را مطرح کرد. ادعاهایی که احتمالا از سوی باشگاه تراکتور بی پاسخ نخواهد ماند. 

دژاگه گفت: «تراکتور همیشه خوب هزینه می‌کند. امسال هم فکر کنم یکی از تیم‌هایی بودند که زیاد هزینه کردند. اما من سومین سالی که برای تراکتور بازی کردم حتی یک سنت پولم را هم نگرفتم. هنوز هم به تماس‌ها و مسیج‌های من جواب نمی‌دهند. شاید اشتباه کردم که شکایت نکردم. احترام به آقای زنوزی گذاشتم. در آن 3 سال من و مسعود شجاعی خیلی با آقای زنوزی نزدیک بودیم. رابطه‌ام با هواداران تراکتور خیلی خوب بود و نمی‌خواستم به آنها ضربه بزنم. وگرنه خیلی راحت همان طور که از العربی قطر شکایت کردم می‌توانستم اینجا هم شکایت کنم. دردناک این است که شنیده‌ام از باشگاه تراکتور گفته‌اند ما به هیچ کس بدهی نداریم! این دروغ است. نمی‌توانند من و مسعود را وسط بگذارند و جوری رفتار کنند که انگار ما داریم دروغ می‌گوییم. قراردادم را دارم. وویس و مسیج هم دارم. می‌توانم ثابت کنم. من هیچ بی احترامی به هواداران تراکتور نمی‌کنم. همیشه از من حمایت کردند و من هم از بازی در تراکتور لذت بردم. چون باشگاه بزرگی است. مسعود هم مثل من طلب دارد. از قرارداد سال دوم 20 درصدمان را ندادند و سال سوم را کلا ندادند! اگر می‌دانستم که تراکتور به مشکل خورده است با این باشگاه کنار می‌آمدم. اما همین حالا هم دارند هزینه می‌کنند. مگر من و مسعود کم زحمت کشیدیم در تراکتور؟ مگر جام نیاوردیم؟ مشکل ما بودیم؟ فقط حق ما را می‌خورند؟»

خیابانی هم بعد از اتمام صحبت‌های دژاگه گفت که مسئولان باشگاه تراکتور می‌توانند در همین برنامه پاسخ خودشان را درباره حرف‌های اشکان بدهند.

1359