تراکتور - مسعود شجاعی؛ دفتر خاطراتی پر از تلخی و شیرینی!

تراکتور - مسعود شجاعی؛ دفتر خاطراتی پر از تلخی و شیرینی!

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان سابق تراکتور باید برای اولین بار به عنوان سرمربی مقابل تی‌تی‌ها قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مسعود شجاعی یکی از ویژه‌ترین نام‌ها در تاریخ تراکتور است. بازیکنی که در اولین سال خصوصی‌سازی تراکتور یکی از سه کاپیتان تیم ملی بود که با محمدرضا زنوزی به توافق رسیده و راهی تبریز شد تا بازوبند کاپیتانی تیم پرستاره و کهکشانی زنوزی را بر بازو ببندد. 

شجاعی، کاپیتان تراکتور پس از مهدی کیانی بود و توانست در دو فصل و نیم حضور خود در تبریز ۶۷ بازی برای تی‌تی‌ها انجام دهد و حاصل کار وی به ثمر رساندن ۷ گل و ارسال ۱۱ پاس گل بود. جالب اینکه بدانید تراکتور پس از اوساسونا دومین باشگاهی است که کاپیتان سابق تیم ملی بیشترین بازی را برای آن انجام داده است.

مسعود شجاعی اما فقط کاپیتان و بازیکن سابق تراکتور نبوده است. شجاعی به قدری مورد اعتماد زنوزی بود که پس از برکناری علیرضا منصوریان جای او را به صورت موقت روی نیمکت تراکتور گرفت و حتی پیشنهاد سرمربیگری دائمی را هم دریافت کرد ولی آن مقطع نظر وی ادامه دادن فوتبال به عنوان بازیکن بود تا این پیشنهاد را رد کند.

کاپیتان سابق تیم ملی در تبریز روزهای تلخ و شیرین بسیاری دارد؛ از بالا بردن کاپ قهرمانی جام حذفی تا سیلی خوردن از یک جیمی جامپ در جریان بازی با پیکان که شجاعی هیچوقت درباره آن صحبت خاصی نکرد.

اما شجاعی باید امروز برای اولین بار به عنوان سرمربی مقابل تراکتور قرار بگیرد و باید دید در روزی که او باید از روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام(ره) که روزگاری نام وی را فریاد می‌کشیدند، تیمش را هدایت کند؛ چه نتیجه‌ای برابر تیم سابقش خواهد گرفت. آن هم در روزی که انتظار می‌رود تعداد تماشاگر زیادی در ورزشگاه حضور داشته باشد.

1997