شجاعی: فکر می‌کردم قرار است بروم ترکیه نه تراکتور!

شجاعی: فکر می‌کردم قرار است بروم ترکیه نه تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان اسبق تیم ملی درباره چگونگی پیوستنش به تیم تراکتور توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی، در روز 11 مرداد سال 1397 یک خبر نقل و انتقالاتی مثل بمب در فوتبال ایران سر و صدا کرد. در انتقالی ناگهانی دو بازیکن ملی پوش سرشناس و با تجربه تیم ملی ایران، یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با مالک متمول تراکتور توافق کردند و به این تیم تبریزی پیوستند.

تقریبا یک ماه بعد هم احسان صفی به تراکتور پیوست تا ناگهان در یک دوره یک ماهه 3 کاپیتان تیم ملی ایران به تیم تبریزی رفته باشند. برای خیلی‌ها این سوال پیش آمده بود که چه اتفاقی افتاده است که شجاعی و دژاگه و بعدتر حاج صفی به تبریز رفته‌اند. شجاعی شب گذشته مهمان برنامه شبهای فوتبالی بود و در این باره حرف زد.

شجاعی گفت: «ابتدا اشکان دژاگه از باشگاه تراکتور پیشنهاد گرفته بود و بعد از اشکان پیشنهاد تراکتور به دست من هم رسید. دژاگه به من گفت که اگر شما به تراکتور می‌روی من هم می‌روم. به ایشان گفتم که شما دو سال از من کوچک‌تر هستی و راه فوتبال تو نسبت به من متفاوت است. اما ایشان اصرار کردند که اگر تو می‌روی من هم به تراکتور می‌روم و در آن‌جا یک تحول بزرگ را با هم ایجاد می‌کنیم. من هم واقعا دوست داشتم که در یک تیم باشگاهی با اشکان دژاگه هم‌تیمی شوم  مدیربرنامه‌های من و اشکان همیشه به دنبال این بود که ما را شگفت‌زده کند. به ما گفت که باید برای عقد قرارداد به ترکیه برویم. فکر کردم که می‌خواهد ما را به یک تیم از سوپرلیگ ترکیه ببرد اما وقتی گفت تراکتور کمی تو ذوقم خورد.»

حالا روشن شده است که شجاعی با این تصور که قرار است به یک تیم ترکیه‌ای برود به این کشور رفته است. اما مدیربرنامه‌های او با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور قرار ملاقات و مذاکره گذاشته بود و در نهایت هم شجاعی و اشکان همزمان با هم به تراکتور پیوستند.


1359