مثلثی که لاپورتا رویای شکل دادنش در بارسلونا را دارد

مثلثی که لاپورتا رویای شکل دادنش در بارسلونا را دارد

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت بارسلونا خواهد بود و یکی از گزینه هایی که در نظر گرفته است، نیکو ویلیامز وینگر تیم ملی اسپانیا و باشگاه اتلتیک بیلبائو است.

به گزارش فوتبالی ، رقم بند فسخ قرارداد نیکو ویلیامز با اتلتیک بیلبائو 58 میلیون یورو است و با پرداخت چنین مبلغی می توان نیکو ویلیامز را خریداری کرد. البته به طور کلی بارسلونا مشکلات مالی دارد و به این آسانی ها نمی تواند نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرد.

به نقل از رلوو، خوان لاپورتا در نظر دارد که مثلث نیکو ویلیامز، لامین یامال و پدری را در بارسلونا تشکیل بدهد. در حال حاضر پدری و لامین یامال در بارسلونا ماندنی هستند و لاپورتا می تواند با آوردن نیکو ویلیامز این مثلث جوان را تشکیل بدهد.

لامین یامال، پدری و نیکو ویلیامز در رقابت های یورو 2024 به شدت مورد توجه قرار گرفته اند. اسپانیا هر دو بازی اول خود را برده است. لاروخا تیم ملی کرواسی را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و تیم ملی ایتالیا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. اسپانیا در این دوره از جام ملت های اروپا تغییر نسل داده است و بازیکنان جوانش عملکرد خوبی از خودشان نشان می دهند.

1470