هافبک دانمارکی تاتنهام در رادار تیم‌های ایتالیایی

هافبک دانمارکی تاتنهام در رادار تیم‌های ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌هایی از سری آ به دنبال جذب پیر امیل هویبرگ هافبک ملی پوش دانمارکی تیم تاتنهام هستند.

به گزارش فوتبالی، پیر امیل هویبرگ هافبک ۲۸ ساله تیم تاتنهام که در زمستان یکی اهداف اسپرز برای معاوضه با کانر گلگر هافبک چلسی به همراه مقداری پول بود، به احتمال زیاد در این تابستان این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش آنتونیو ویتولو خبرنگار ایتالیایی، در سری آ پیر امیل هویبرگ توجه یوونتوس را به خود جلب کرده است. همچنین آنتونیو کونته که سابقه کار با هافبک دانمارکی در تاتنهام را دارد او را در ناپولی کونته می‌خواهد.

ویتولو در ادامه گفت که هافبک دانمارکی می‌تواند یک بازیکن جالب برای میلان نیز باشد که پیش از این احتمال انتقال را با آژانس نمایندگی او بررسی کرده است. انتظار می‌رود قیمت درخواستی تاتنهام حدود ۲۰ میلیون یورو است، مبلغی که با برنامه ریزی مالی باشگاه میلان برای تقویت خط میانی خود مطابقت دارد.

اکنون با نهایی شدن معامله داگلاس لوییز و پیوستن او به تیم یوونتوس، انتظار می‌رود تیاگو موتا دیگر علاقه‌ای به جذب یویبرگ نداشته باشد اما رقابت همچنان بین ناپولی و میلان در جریان خواهد بود و باید دید کدام یک اقدام جدی برای هافبک ملی پوش دانمارکی که عملکرد خوبی در یورو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته است، خواهند‌ کرد.

۱۴۲۸