بروسیا دورتموند در پی جذب ستاره دانمارکی تاتنهام

بروسیا دورتموند در پی جذب ستاره دانمارکی تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- علاوه بر جذب پاسکال گروس از برایتون، بروسیا دورتموند به جذب پیر امیل هویبیرگ از تاتنهام هم علاقه‌مند است.

به گزارش فوتبالی، پس از اعلام رسمی خبر انتصاب نوری شاهین به عنوان سرمربی جدید بروسیا دورتموند، این باشگاه به او در نقل و انتقالات باشگاه اعتماد زیادی داشته است. او که تقویت خط میانی دورتموند را اولویت تقویت در این پنجره تابستانی دانسته است، علاوه بر پاسکال گروس از برایتون، به پیر امیل هویبیرگ، ستاره ۲۸ ساله و راست‌پای تاتنهام هاتسپر هم علاقه‌مند است.

هویبیرگ، کار خود را در تیم زیر ۱۹ سال بایرن مونیخ و در بوندسلیگای آلمان آغاز کرده بود. او در یک دوران کوتاه به طور قرضی در اف سی آگزبورگ و شالکه نیز بازی کرده است و در مجموع در ۵۶ بازی موفق به ثبت ۲ گل هم شده بود.

پیش از این با حضور صالح اوزجان و امره جان، عملکرد بسیار نامطمئنی در خط هافبک دورتموند وجود داشت. اکنون اما نوری شاهین در اندیشه بازطراحی ساختار بازیسازی تیم خود است و به جذب پیر امیل هویبیرگ، چراغ سبز نشان داده است.

این ملی‌پوش دانمارکی، بر خلاف پنجره تابستانی گذشته، اکنون بسیار به ترک باشگاه انگلیسی نزدیک است. شایعات نقل و انتقالاتی و علاقه‌ی باشگاه‌های آلمانی، بسیار قوت گرفته‌اند و او اکنون در آستانه ورود به آخرین سال از قرارداد خود با باشگاه لندنی به سر می‌برد.

پس از گذراندن یک فصل دیگر با تاتنهام بدون هیچ موفقیت چشم‌گیری، ارزش پیر این هافبک ملی‌پوش دانمارکی تاتنهام، حدود ۱۸ میلیون یورو تخمین زده شده است. از آن جایی که هویبیرگ با جو بازی در آلمان آشنا است، انتظار می‌رود گام‌های بعدی برای جذب او به سرعت برداشته شوند.

1428