مظفری‌زاده: تراکتور همچنان مشتری ندارد

مظفری‌زاده: تراکتور همچنان مشتری ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست جدید باشگاه تراکتور شایعه پیدا شدن مشتری برای این باشگاه را رد می‌کند و مدعی است اگر چنین چیزی هست، مستندات را ارائه کنند.

سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار “فوتبالی” در رابطه با پیدا شدن مشتری برای تراکتور عنوان داشت: «تا به الان هیچ پیشنهاد شفاهی و کتبی برای خرید تراکتور نرسیده است. اصولاً این موضوع باید اول به اطلاع من می‌رسید ولی هیچ پیشنهادی نبوده و مثل بحث خرید بازیکنان شایعه است و درست نیست. این موضوع را به عنوان سرپرست مدیرعاملی که امور واگذاری را پیگیری می‌کنم، کاملاً تکذیب می‌کنم و اگر کسی مستندی دارد، ارائه کند و ما هم خبردار شویم.»

وی درباره بلاتکلیفی تی‌تی‌ها در برهه حساس پیش فصل یادآور شد: «باید ابتدا وضعیت باشگاه مشخص شود. من هم اعتقاد دارم در موقعیت طلایی نقل و انتقالات هستیم و این زمان بسیار مهم است اما تا روشن شدن وضعیت باشگاه مجبوریم صبر کنیم.»

مظفری‌زاده می‌گوید او نمی‌تواند زمان حصول نتیجه را اعلام کند: «خود مسئولین استان و مجمع باشگاه و شخص آقای زنوزی می‌توانند تاریخ دهند. فعلاً در حال مذاکره هستند و من پیگیر این هستم تا مصوبات مجمع را انجام دهم ولی تصمیم گیرنده در این زمینه، مراجع بالادستی، شخص آقای زنوزی، محمع سهامداران و مسئولین استانی هستند.»

آیا زنوزی نسبت به تغییر تصمیمش منعطف شده؟ مظفری‌زاده چنین پاسخ می‌دهد: «این را باید از خود آقای زنوزی پرسید! آرزوی قلبی و خواسته من این است ادامه دهند چرا که صداقت و علاقه به تراکتور را در مجموعه دریک و آقای زنوزی دیده‌ام و امیدوارم این اتفاق بیفتد ولی تا این لحظه چیزی مشخص نیست و تصمیم ایشان برای واگذاری است و در حال مذاکره هستند. باید وضعیت باشگاه هر چه سریع‌تر مشخص شود چرا که در مقطع حساسی هستیم.»

سرپرست مدیرعاملی تراکتور ادامه داد: «مسئولین استان هم دلسوز باشگاه و سرمایه‌های استان هستند و می‌خواهند بهترین اتفاق برای نماینده استان بیفتد ولی شرایطی که وجود دارد و انتظاراتی که آقای زنوزی و مجمع باشگاه دارند، مسئله‌ای است که در حال صحبت هستند و امیدوارم نظر مساعد دوستان جلب شود تا بتوانیم فعالیت های ورزشی و فوتبالی خود را ادامه دهیم و بتوانیم در خدمت مردم خوب تبریز و آذربایجان باشیم.»

مظفری‌زاده در پایان تمامی شایعات پیرامون خرید بازیکن برای تراکتور را تکذیب می‌کند: «وارد این حوزه نشده‌ایم که بخواهم در این زمینه صحبت کنم. بنده فقط پیگیر بحث واگذاری و انتقال باشگاه هستم و هیچ کار دیگری انجام نداده‌ایم و علی رغم اینکه مقطع حساسی است، تا زمانی که وضعیت مشخص نشده نمی‌توانیم قدم های بعدی را برداریم و امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای تراکتور بیفتد.»

1997