اتفاق عجیب در تهران؛ تراکتور با این همه هزینه، پیراهن دوم ندارد!

اتفاق عجیب در تهران؛ تراکتور با این همه هزینه، پیراهن دوم ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- کیت دوم تراکتور به‌ظاهر هنوز آماده نشده است و این تیم اصرار دارد در دیدار با هوادار لباس قرمز خود را به تن کند.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا زنوزی در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم بسیار عالی کار کرد و تراکتور به نحو احسن تقویت شد.

علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سوکول چیکالشی، توماس اشترالکی و… تنها چند بازیکنی هستند که تراکتور در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه جذب کرد تا به‌نوعی برای رقبا خط‌ونشان بکشد.

قرمزهای تبریز در مجموع دو مسابقه از لیگ بیست‌وچهارم، چهار امتیاز کسب کرده‌اند و اوضاع خوبی در جدول رده‌بندی دارند. سبک بازی این تیم با دراگان اسکوچیچ باعث شده عده زیادی تراکتور را مدعی قهرمانی بدانند و البته برای پی بردن به این مهم، حداقل باید تا نیم‌فصل صبر کرد.

قرمزپوشان تبریز در چارچوب هفته سوم لیگ برتر باید مقابل هوادار قرار بگیرند و از حالا حواشی این دیدار آغاز شده است. تراکتوری‌ها تاکید کرده‌اند تنها با کیت قرمز خود بازی می‌کنند چراکه کیت دوم آن‌ها هنوز در دسترس نیست.

سیدمهدی رحمتی از این موضوع شگفت زده شده و اعلام کرده تراکتور با این همه هزینه هنوز کیت دوم ندارد؟ این اتفاقات باعث شده تا شایعات مختلفی در فضای مجازی پخش شود، برخی کاربران بر این باور هستند که این اتفاق به مسائل خرافی برمی‌گردد وگرنه امکان نداشتن کیت دوم برای باشگاهی مثل تراکتور بسیار پایین است.

باید دید در هفته سوم تراکتور از موضع خود کوتاه می‌آید با این هوادارِ میزبان خواهد بود که پیراهن دوم خود را به تن می‌کند.

سعید مظفری‌زاده البته در گفت‌وگو با فوتبالی شایعات را تکذیب و تاکید کرد تراکتور هر سه کیت خود را به همراه دارد.

۵۷۹۳