اختصاصی/ مخالفت باشگاه پرسپولیس و درویش با بازگشت بیرانوند

اختصاصی/ مخالفت باشگاه پرسپولیس و درویش با بازگشت بیرانوند

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم اخباری که مبنی بر تلاش علیرضا بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس منتشر شده، بعید است چنین اتفاقی رخ دهد.

به گزارش فوتبالی، بعد از فسخ قرارداد ناگهانی علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، رئیس هیات مدیره و معاون این باشگاه اعلام کرد که مدیرعامل پرسپولیس پیگیر جذب یک دروازه‌بان جدید است تا نشان دهند که قرار نیست اتفاقات سال گذشته تکرار شود.

اگرچه دیروز صبح این خبر منتشر شد که بیرانوند اعلام کرده تا زمانی که رضا درویش در پرسپولیس باشد، به این تیم برنخواهد گشت اما دیشب خبرگزاری ایرنا مدعی شد که بیرانوند از تصمیمش مبنی بر فسخ قرارداد با پرسپولیس پشیمان شده و به دنبال بازگشت به تیمش است.

این خبر در حالی رسانه‌ای شده که طی 24 ساعت گذشته نام دو دروازه‌بان خارجی به پرسپولیس لینک شده و گویا قرمزها قصد دارند هر طور شده یک گلر جدید جذب کنند.

طبق اطلاعات فوتبالی، رضا درویش به دوستان نزدیکش گفته که بازگشت علی بیرو را باید منتفی دانست و باشگاه دنبال جانشین اوست.

از دید مدیرعامل پرسپولیس – که شدیدا از دروازه‌بان تیمش بابت اتفاقات چند روز اخیر ناراحت و عصبانی است - اصلا بعید نیست که بیرانوند به دنبال تکرار اتفاقات فصل قبل باشد و فسخ قرارداد به این دلیل بوده که قراردادی جدید و با رقمی بسیار بالاتر نسبت به فصل گذشته ببندد و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس می‌خواهد با جذب یک دروازه‌بان جدید داخلی یا خارجی، خیال خودش و هوادارانش را راحت کند.

1984