ستاره رئال مادرید اولین بازی خود را در یورو 2024 انجام می‌دهد؟

ستاره رئال مادرید اولین بازی خود را در یورو 2024 انجام می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی که به علت مصدومیت نتوانسته بود تیم ملی فرانسه را در بازی مقابل تیم ملی اتریش همراهی کند، حالا به نظر می رسد که در شرایطی قرار گرفته است که ممکن است در بازی فرانسه مقابل هلند، درون ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، اورلین شوامنی در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یعنی در بازی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ بود که دچار مصدومیت شد. این مصدومیت او موجب شد تا شوامنی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا که میان رئال مادرید و بروسیا دورتموند بود را از دست بدهد. شوامنی به خاطر عملکرد خوبی که در فصل اخیر داشت، در لیست دیدیه دشان برای یورو 2024 قرار گرفت. او بازی تیمش مقابل اتریش را از دست داد اما حالا شرایط بهتری دارد.

به نقل از روزنامه اکیپ فرانسه، اورلین شوامنی آماده شده است تا در رقابت های جام ملت های اروپا به میدان برود. شوامنی خودش هم دوست دارد که درون ترکیب تیمش قرار بگیرد و باید دید که تصمیم دشان در این باره چه خواهد بود. ممکن است که شوامنی مقابل هلند از ابتدا درون ترکیب تیمش قرار بگیرد و کنار انگولو کانته باشد و شاید هم چنین اتفاقی رخ ندهد و روی نیمکت بنشیند و فقط دقایقی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شود.

1471