خبر خوب سرمربی فرانسه راجع به وضعیت امباپه

خبر خوب سرمربی فرانسه راجع به وضعیت امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه ممکن است در دیدار مقابل تیم ملی هلند بازی کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان بازی روز دوشنبه شب فرانسه مقابل اتریش، کیلیان امباپه از ناحیه بینی مصدوم شد و در حالی که بینی اش شکسته شده بود، زمین بازی را ترک کرد. این مصدومیت، بحث های زیادی راجع به امباپه و غیبت احتمالی او در ادامه جام به وجود آورد.

به نقل از سایت گل، فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های هلند و فرانسه از هفته دوم مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف هم می روند. این بازی جنگ برای صدرنشینی محسوب می شود. حالا دیدیه دشان در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به ریکاوری امباپه گفت: "بعد از اتفاق شوکه کننده ای که در بازی اول افتاد، همه چیز در مسیر درستتی قرار دارد. دیروز امباپه توانست فعالیت کوچکی داشته باشد. در حال تلاش هستیم تا او را به بازی فردا شب برسانیم."

بعد از مصدومیت امباپه، قرار شد این ستاره جدید رئال مادرید در ادامه رقابت ها با ماسکی بر صورتش بازی کند. دشان در این باره افزود: "امباپه قرار است با ماسک بازی کند. لازم نیست بدانیم جزئیات ماسک او چیست."

کریزمان دیگر ستاره فرانسه راجع به شرایط امباپه گفت: "کیلیان به نحو احسن در حال ریکاوری است. تا آخرین لحظه باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد."

4416