دفاع اسطوره انگلیسی از تصمیم ساوت‌گیت برای تعویض هری کین

دفاع اسطوره انگلیسی از تصمیم ساوت‌گیت برای تعویض هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - آلن شیرر از تصمیم گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس برای بیرون کشاندن هری کین از زمین در بازی مقابل دانمارک حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز تیم های انگلیس و دانمارک از هفته دوم مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف هم رفتند. در ابتدا سه شیرها با گل زودهنگام هری کین 1-0 جلو افتادند، اما مورتن هیوملند بازی را به تساوی کشاند تا انگلیس در رسیدن به دومین پیروزی و قطعی کردن صعودش از گروه ناکام بماند. در این دیدار، ساوت گیت در نیمه دوم تصمیم گرفت تا چند تعویض مهم انجام دهد تا شاید تیمش به گل برسد. در ابتدا ترنت الکساندر آرنولد را بیرون کشید تا کانر گلگر به میدان برود. کمی بعدتر، ساوت گیت تصمیم به تعویض هری کین با اولی واتکینز گرفت که برای بسیاری تعجب آور بود. 

آلن شیرر ستاره سابق تیم ملی انگلیس راجع به حرکت ساوت گیت گفت: "این کار باید انجام می شد. هری هیچ تاثیری روی بازی نداشت. او در پشت مدافعان حرکت نمی کرد و کار مهمی انجام نمی داد. خوشحالم که ساوتگیت تا 10 دقیقه پایانی بازی صبر نکرد و تصمیم گرفت به بازیکنان جوان تر 20 دقیقه فرصت دهد تا آن ها بتوانند کاری در این بازی انجام دهند."

4416