جدیدترین تصویر از امباپه بدون چسب بینی

جدیدترین تصویر از امباپه بدون چسب بینی

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه به نظر می رسد که خیال هواداران فرانسوی را تا حد زیادی راحت کرده است چرا که مشکل بینی او چندان جدی نیست.

به گزارش فوتبالی، صورت خونین امباپه در بازی فرانسه و اتریش پس از برخورد با یکی از مدافعان حریف به شدت هواداران فرانسوی را نگران کرده بود. کیلیان دچار شکستگی بینی شده بود و اگر به عمل جراحی فوری نیاز پیدا می کرد، ممکن بود که با ادامه یورو 2024 وداع کند و یک تراژدی را برای فوتبال فرانسه رقم بزند.

با این وجود به نظر می رسد که مشکل کیلیان جدی نیست و حتی ممکن است که این بازیکن در بازی فردا شب مقابل هلند در دومین بازی مرحله گروهی حضور پیدا کند.

امباپه روز چهارشنبه با چسب روی بینی اش در تمرین حضور پیدا کرده بود و در روز پنجشنبه در حالی به همراه اعضای تیم ملی فرانسه به لایپزیش سفر کرد که این چسب را هم برداشته بود.

در حال حاضر کسی نمی داند که ایا امباپه می تواند فردا شب مقابل هلند بازی کند یا نه. برخی می گویند که این بازیکن با ماسک در این بازی حضور پیدا خواهد کرد تا خطری تهدیدش نکند و البته برخی پزشکان می گویند که او قطعا بعد از یورو تحت عمل جراحی قرار می گیرد که همین مسئله ممکن است که روی برنامه ریزی برای معارفه اش در رئال مادرید نیز تاثیر گذار باشد. 

4125